از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

خودی که به درد " خدا " نخورد ...
بی خود است ...
خدا را در شکستن اراده ها دیدم ...
خود را خط می زنم ...
تا هر چه هست خدا باشد ...
.
.

" و من یتوکل علی الله ، فهو حسبه "

همین که " خدا " هست کافی است

آخرین مطالب

شانس ...

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶ ب.ظ


شما چقدر به تاثیر شانس در زندگی اعتقاد دارید؟؟؟



یادمه خیلی وقتا از کسایی که شانس رو بهونه میکردن تا از مشکلات و ناکامی های زندگیشون کم کنند متعجب میشدم

 

اما جدیدا با نمونه های  زیادی که از بدشانسی های  موثر در امور مختلف دیدم که حتی کوچکترین دخالتی هم از خودم یا دیگران در اون نبوده ، به این اعتقاد شک کردم چه شک کردنی ....

 

ادامه دارد .....

۹۲/۰۷/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد پرویزی

نظرات  (۷)

سلام
من نمیدونم من فقط میدونم که
1- در بدشانسی کسی به گرد منم نمیرسه
اینو دوستمم میگفت .
2- من به شددددت به شانس اعتقاد دارم حتی اگه بزرگترین فلاسفه دنیا اونو رد کنن .
3- کلا این دنیا بر پایه شانس استوار است .
اگه بخوام دلایل ومستندات موارد بالا را بگم ، باید یک کتاب منتشر کنم ... بمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاند د د
پاسخ:
سلام بر دائی گرامی

من به شدددددددددددددددددت ترررررررررررر به شانس اعتقاد دارم 
اما اگه احساسی برخورد نکنیم واقعا شانس برای رسیدن به موفقیت ها و خواسته ها خیلی لازمه آقا خیلی......
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۸ مردمان رباط
حامد جان با حرفتون ونظرتون مخالفم اگر اجازه بدین طی چند روز آینده توی وب خودم در مورد این مسئله ،پستی را خدمت شما وسایر دوستان تقدیم خواهم نمود .ممنون-اسداله اورعی
پاسخ:
سلام
 بی صبرانه منتظرم

البته گفتم جدای از احساسی شدن شانس رو خیلی موثر میدونم 
و اینکه شاید نظر شخصی من کاملا اشتباه باشه
منتظر نظر شما و دیگران هستم ....  
به نظر من معمولا شانس‎ها و بدشانسی‎های آدما تو کل زندگی با هم برابرند.
و البته نوع نگاه به دنیا و خوشبختی هم تو تفسیر شانس خیلی موثره...
پاسخ:
شاید چون شانس ها مون رو یادمون میره و بدشانسی هامون رو همیشه به یاد داریم
به این نتیجه میرسیم که خیلی بدشانسیم
شانس به تعبیر من یعنی جفت و جور شدن و هماهنگ شدن شرایط مطلوب برای رویدادی!
گاهی کاملا تصادفی این اتفاق میافته و در مسیری که شما حرکت میکنی سایر شرایط هم باهاتون هماهنگ میشه.
و گاهی هم به عکس!

اما مهمترین عنصر برای رقم خوردن یه رویداد اصل حرکت شخص با پشتوانه برنامه و پشتکارشه و سایر شرایط یا شانس میاره جور میشن یا کفش آهنی پاش میکنه جورشون میکنه.

گاهی ذهنیت ها و انرژی های موجود در خود شخص هم منجر به کنش و واکنش های خاصی با محیط میشه که میتونه در اقبال یا بد اقبالیش ماثر باشه!

پاسخ:
کاملا درست می فرمایید

اما در عمل واقعا خیلی وقتا این جفت و جور شدن میشه به سادگی جور بشه اما نمیشه
وقتی تصادفی این اتفاق بیفته یعنی برای بعضیا رخ میده و برای بعضیا نه
پس اونی که براش رخ نداده بدشانس بوده چون به همت و پشتکار خودش ربط نداشته به اون اتفاق افتادنه ربط داشته
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۷:۱۲ مردمان رباط
انچه را قول داده بودم در وب خودم گذاشتم ممنونم که سرفرازم کنی .
پاسخ:
چشم قربان ... 
سلام مبارک باشه به ما هم سر بزنید اگه قابل دونستید
پاسخ:
سلام ابوالفضل عزیز

چشم آقا 
سلام
من زیاد به شانس اعتقاد ندارم.
ولی بزرگترین اتفاقات زندگیم بر پایه خوش شانسیام بوده!
پاسخ:
سلام حاج سید آقا شهرام 

بله خیلی ممنون از اینکه اعتقاد ندارین ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی