از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

خودی که به درد " خدا " نخورد ...
بی خود است ...
خدا را در شکستن اراده ها دیدم ...
خود را خط می زنم ...
تا هر چه هست خدا باشد ...
.
.

" و من یتوکل علی الله ، فهو حسبه "

همین که " خدا " هست کافی است

آخرین مطالب

بدو بدو جـــایـــزه

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

با این همه انواع و اقسام جایزه که عزیزان جان در شرکت های مختلف از جمله 

چای و برنج و دستمال کاغذی و ... میدن من دیگه هیچ عجله ای برای خرید ماشین و خونه و وام بانکی ندارم 

صبر میکنم ببینم تو کدومش یه ماشین یا جایزه صد میلیونی برنده میشم

۹۲/۱۱/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
حامد پرویزی

نظرات  (۱۲)

پس بشین تا قسمتت بشه.میشه......حتمامیشه.....خخخخخخ
پاسخ:
چقدر این تیکه برام آشناست
(آهان خودم یه عمر اینو به همه میگفتم حالا به خودم گفتن  ....  هئییییییییییییییی )
اره عزیزم صبر کن تا قیر که سفید شد
پاسخ:
سفید که هیچ صبر میکنم تا بی رنگ بشه محسن جووون
برای شما آرزوی موفقیت میکنیم
ما که شانس نداریم که اصلا شرکت کنیم چند بار شرکت کردیم حتی نزدیک شماره ی ما هم نشد
پاسخ:
محمد جواد عزیز
ناراحت نباش حالا دیگه همه دارند جایزه میدند پس میشه من و تو هم برنده یکیشون باشیم
حالا شاید به جای اون ماشین خوشگلا یه موتورگازی برنده شدیم چه اشکالی داره؟؟؟
(البته اونم شانس میخواد )
البته ابزار اصلی این کار رو که میدونی چیه؟
شانسه شانس
داریش؟
پاسخ:
فراوووووووووووووووون
سماقم کنار دسد باشه بد نیستا .راسی خبر داری که باید خمسشو ببدی یعنی از 100تائی که گیرد میاد باید با بیستاش خداحافظی کنی .من ادرسمو برات میگم که یادت نره ایییییییییی خمس خوریم هوسی شده بغل معدم کنار لوزهالمعدم روبروی اثنا عشرم . 
پاسخ:
آره میزنم تو کار تجارت سماق  ... میگن سود خوبی داره ( تا بازار جایزه دادن داغه البته )

اونم به چشم 
خمس از خمسشو تقسیم بر عشر بت میدم خوبه؟؟؟
:))
ایشالام که برنده گنه
پاسخ:
ایشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالام
آرزو بر من عیب نی ......
هممون سر کاریم ...!!!
پاسخ:
چه خوووووب ....

حالا حقوقمون چنده؟ بیمه هم هستیم؟؟؟
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۲۵ زهره شاه حیدری

سلام

یه پیشنهاد:بیایید یک روز خاص رو به عنوان روزدرخت کاری درخوانسار اختصاص بدیم.هرخوانساری وکاشت یک نهال

منتظرنظرتون دروبم هستم

پاسخ:
سلام
چه خوب

اصلا میشه انجمن وب نویسان خوانساری یه روز رو مشخص کنند و دسته جمعی این کار رو انجام بدند ....
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۵۴ خوانسار بلاگ
باشگاه وبلاگ نویسان خوانسار به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) را در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می نماید.
جوائز برندگان موج وبلاگی من انقلابی ام :
-    نفر اول مبلغ100/000 تومان
-    نفر دوم مبلغ 75/000 تومان
-    نفر سوم مبلغ50/000تومان
تاریخ شروع موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) همزمان با  سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن و پایان موج وبلاگی روز 30 بهمن می باشد.
علاقمندان به شرکت در موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) می توانند آدرس پست یا مطلبی که در صفحه اینترنتی خود درج کرده اند در قسمت نظرات وبلاگ ((من انقلابی ام)) به آدرس اینترنتی
http://enghelabi92.mihanblog.com/
قرار دهند تا در وبلاگ ((من انقلابی ام )) به نام آنها درج شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این موج وبلاگی به وبلاگ من انقلابی ام مراجعه فرمائید.
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۲۱ خوانسار بلاگ
باشگاه وبلاگ نویسان خوانسار به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) را در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می نماید.
جوائز برندگان موج وبلاگی من انقلابی ام :
-    نفر اول مبلغ100/000 تومان
-    نفر دوم مبلغ 75/000 تومان
-    نفر سوم مبلغ50/000تومان
تاریخ شروع موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) همزمان با  سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن و پایان موج وبلاگی روز 30 بهمن می باشد.
علاقمندان به شرکت در موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) می توانند آدرس پست یا مطلبی که در صفحه اینترنتی خود درج کرده اند در قسمت نظرات وبلاگ ((من انقلابی ام)) به آدرس اینترنتی
http://enghelabi92.mihanblog.com/
قرار دهند تا در وبلاگ ((من انقلابی ام )) به نام آنها درج شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این موج وبلاگی به وبلاگ من انقلابی ام مراجعه فرمائید.
چه جالب :)

سلام ودرود


با   این آدرس  درخدمت شما  برا ی ثبت دائم  ولاگ  وسایت هستیم.


http://blagfa.a-w.ir/

پاسخ:
سلام

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی