از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

خودی که به درد " خدا " نخورد ...
بی خود است ...
خدا را در شکستن اراده ها دیدم ...
خود را خط می زنم ...
تا هر چه هست خدا باشد ...
.
.

" و من یتوکل علی الله ، فهو حسبه "

همین که " خدا " هست کافی است

آخرین مطالب

شب قدر و شهادت امام علی (ع)

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۱ ب.ظ



 

تشنه ام این رمضان تشنه تر از هر رمضانی

شب قدر آمده تا قدر دل خویش بدانی

لیله القدر عزیزی است بیا دل بتکانیم

سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی

 





 

امام على علیه ‏السلام فرمودند:
خداوند مرا پیشواى خلق خود قرار داد . از این رو ، بر من واجب کرد که درباره خودم و خورد و خوراک و پوشاکم همانند مردمان تنگدست باشم تا نادار به نادارى من تأسى جوید و توانگر را توانگرى‏ اش به طغیان و سرکشى نکشاند.


[بحار الأنوار : 40 / 336 / 17]

۹۳/۰۴/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد پرویزی

نظرات  (۳)

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم ......
"تا نادار به نادارى من تأسى جوید و توانگر را توانگرى‏ اش به طغیان و سرکشى نکشاند".

چیزی که خلافش وصف امروزمونه!


با سلام . روز خبرنگار را در غربت هر چه تمام ، به شما اهل قلم و تلاشگر عرصه ی فضای مجازی تبریک گفته و از خداوند منان سربلندی و سعادت را در تمام لحظات زندگی برایتان خواستارم . امیدوارم در ادامه این راه سخت و شیری همیشه سرافراز و موفق باشید.
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطفتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی