از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

خودی که به درد " خدا " نخورد ...
بی خود است ...
خدا را در شکستن اراده ها دیدم ...
خود را خط می زنم ...
تا هر چه هست خدا باشد ...
.
.

" و من یتوکل علی الله ، فهو حسبه "

همین که " خدا " هست کافی است

آخرین مطالب

قط شدم رفت ....

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

ینی آدم چند ماه حقوقشو ندند...

آب و  برق و گاز خونشون قط بشه ...

قبض موبایلش بیاد آآآآآآآ .....

نون و آب بهش ندند ....

دربی رو ببازه و از جام حذفیم حذف بشه....

کلا کلکسیون بدشانسی باشه ...

اما........

آخ آخ آخ اینترنتش قط نشه....

خدا نصیب گرگ بیابوون نکنه .....

_________________________________

پ ن : آقا من نمیتونم تو بلاگفا کامنت بزارم ، عکس کدی رو که برای ثبت باید وارد کرد باز نمیشه

کسی میتونه کمکم کنه ؟؟؟

خیلی محتاج کمکم ....

 پیشنهاد : کار بسیار زیبای  بهنام عافی عزیز به نام " در گذر زمان " رو حتما حتما ببینید

اینم آدرسش : در گذر زمان

۹۳/۰۹/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد پرویزی

نظرات  (۸)

آی گفتی.....آی....
پاسخ:
آخ آخ آخ
پس تو هم زجر کشیده ای؟؟؟
بمیرم برای دل کبابت.....
اتفاقا خوبه.
یکم آدم مجبور میشه به کاراش برسه :)
پاسخ:
بله خب یکم به کاراش میرسه
خیلیم از کاراش میمونه ...
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۲ هی خدا؟؟؟
ب نظر من ک اینا مشکل نیست حکمته الهی بدون شوخی میگم بد بختی اینکه میخوایی ب یکی اس بده ش نداشته باشی ی تو اوج اس بازی ش تموم کنی بعد تو مکالمه همرا برای تولده همه دوستاد ایران باشن و تو مکالمه کوفتت بشه
پاسخ:
بله خب .. اینام بدبختیه....

اصلا یه تعداد آدمای از دسترس خارج شده بدبختی داریم ....
پس نتت قط بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعله
نتم قط بوده و دلم خووون
این نیز بگذرد...


سلام حامد جان خبه برا؟
پاسخ:
سلام
ممنون شما خبدین؟
چرا پست جدید نمیزاری
روز شهادت امام رضا رفتم حرم خیلی واست دعا کردم
پاسخ:
ممنون از لطفت ....
سلام همشهری وبلاگم بیا
پاسخ:
سلام
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی