از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

از هـمـه چــی ، بـا خــوســــار و خــوســـاریــا

خودی که به درد " خدا " نخورد ...
بی خود است ...
خدا را در شکستن اراده ها دیدم ...
خود را خط می زنم ...
تا هر چه هست خدا باشد ...
.
.

" و من یتوکل علی الله ، فهو حسبه "

همین که " خدا " هست کافی است

آخرین مطالب

برای خوانسار

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ

اگر شهردار بودید ...

اگر فرماندار بودید ...

 اگر استاندار بودید ....

اگر رئیس جمهور بودید ...

معلم بودید ...

 استاد دانشگاه ...

دکتر....

 هنرمند....

 و ..........

 بهترین و مفید ترین کاری رو که  برای  " خوانسار " انجام می دادید چی بود ؟؟؟

از هر لحاظ و از هر نظر ... ؟؟؟


____________________________________________________________ 

پ ن :  دوستا و همشهریای عزیز خواهشا با جزئیات و کامل بواژدین


۹۳/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
حامد پرویزی

نظرات  (۱۱)

کادوش میکردم میدادمش به گلپایگونی ها...
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۵ کامران میرمحمدی
پتانسیل هاشو درک میکردم و پرورش میدادم
به جای واقعیش که ارزششو داره میرسوندمش
تنها کاری که از این راه دور ازم بر میاد اینه که خونساری حرف بزنم و به حتی غیر خونساری هام گیر بدم خونساری حرف بزنن :))

اگه رئیس جمهور بودم(که هیچوقتم نمیشم) خونسارو پایتخت می کردم. اونوقت ما می شدیم بچه تهران.
خارج از شوخی، ما که هنرمند نیستیم ولی با همین یه ذره حس هنری که داریم سعی می کنیم خونسارو به خوبی نشون بدیم و ماندگار کنیم.
اگه رئیس جمهور بودم یکی از جلسات بین المللیم رو میووردم خونسار.
اگه استاندار بودم با یه هیئتی میومدم سمینار تخصصی خونسار رو توی اون استان برگزار میکردم.اگه فرموندار بودم کار رو میسپردم دست مردم. اگه شهردار......
اینا در حد یه خواب کوتاهه. ماکه محکوم به حبس ابدیم....

سلام دوست عزیزم با آخرین مطلبم آپم اگه دوست داشتید بهم سر بزنید[گل][گل][گل][گل]
پاسخ:
هوووووووووووووووووو
انگار میخواد بره سفر آخرت ... !!!! :))))))))))))
سربازیه دیگه ..... میری و برمیگردی هی

ایشالله همیشه خوب و سالم باشی داداش گلم 
والا اگه بنا بر خدمت باشه ، هر کسی بهتره در مقام و حرفه خودش ، کارش رو به بهترین شکل ممکن انجام بده ...
وقتی اینطور شد ، شهر ، استان و کشور پیشرفت میکنه...
کسی که در شغل کنونی خودش کارش رو درست انجام نده ، اگه دبیر کل سازمان ملل هم بشه باز هم کار خاصی نمیکنه...

با این همه اگه بنابه فرض من مثلا فرماندار میشدم ، فقط روی ایجاد کار و تاسیس مشاغل و صنایع متمرکز میدم چون معتقدم اگه بیکاری نباشه ، 99 درصد مشکلات هم خود به خود حل میشه...


نامش رو توی ایران زنده خواهم کرد به طوری که هر جا اسم خونسار بیاد همه بدانند که کجاست و چه ویژگی داره
اگه میتونید زود سری به من بزنید...
بله با هم کار داریم پس چی فک کردی؟من ولت نمی کنم.هههه
پاسخ:
من چاکرتم داداشی :((((((((((
ایجاد شغل و راه اندازی کارخانه های عظیم که مهمترین عامل مهاجرت خوانساری هاست
سلام
من اگ کاره ای بودم تو این شهر.. ب ورزش خونسار رسیدگی میکردم مثلا وقتی میدیدم بچه های خونسار انقد در رزمی بااستعداد هستن ک مقامهای استانی (ک دیگ میذارن تو جیبشون)، کشوری و بین المللی میارن با این همه استعداد خونسارو قطب ورزشهای رزمی ایران میکردم! امکانات زیادی هم نمیخواست.. شاید یروزی بتونم!
پاسخ:
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی